Back Office Manager

Las Condes, Metropolitana de Santiago Operaciones

Grafton Group Executive division is looking for a Back Office Manager, must report to the Director of Operations on all key aspects of work related to his/her position, as well as to the General Manager, and keep the finance area permanently informed about the concessionaire's income.

Main functions:
  • Controlling the management of BackOffice related contracts 
  • Define strategies and take all necessary plans and actions to ensure the stable operation and continuity of the backoffice system(hardwares and softwares), to achieve company goals related to the BackOffice
  • Collaborate in the development, review and definition of the debt collection and debt reduction plan
  • Define and control each year's budget for BackOffice Management
  • Define and design the necessary indicators to control the correct operation of all processes related to the BackOffice in the 3 levels of known technologies of the industrial model of electronic tolling of highway concession of Chile.
  • Monitor and supervise the work performed by suppliers in all BackOffice processes.
Requeriment:
  • Candidate must have similar experience in Chile highway concession.
  • The english skills will be a plus

----------------------------------------------------------------------------------------------

Grupo Grafton división Executive nos encontramos en la búsqueda de un/a Back Office Manager, quien debe reportar al Director de Operaciones todos los aspectos clave del trabajo relacionados con su puesto, así como al Director General, así como mantener permanentemente informado al área de finanzas sobre los ingresos de la concesionaria.

Funciones principales:
  • Controlar la gestión de los contratos relacionados con el BackOffice. 
  • Definir estrategias y adoptar todos los planes y acciones necesarios para garantizar el funcionamiento estable y la continuidad del sistema de backoffice (hardwares y softwares), para alcanzar los objetivos de la empresa relacionados con el BackOffice
  • Colaborar en el desarrollo, revisión y definición del plan de cobro y reducción de la deuda
  • Definir y controlar el presupuesto anual para la gestión del BackOffice
  • Definir y diseñar los indicadores necesarios para controlar el correcto funcionamiento de todos los procesos relacionados con el BackOffice en los 3 niveles de tecnologías conocidas del modelo industrial de telepeaje de autopistas concesionadas de Chile.
  • Monitorear y supervisar el trabajo realizado por los proveedores en todos los procesos del BackOffice.

Requisitos:
  • Experiencia similar en concesión de autopistas en Chile (Excluyente)
  • El dominio del inglés será un plus

Ubicación: Las Condes, sector Parque Araucano